Oddelenia kontaktu s klientom
V tomto okruhu tém odovzdám vašim zamestnancom komunikujúcim s klientom v obtiažnych situáciách (napr. pri vymáhaní pohľadávok, riešení reklamácií a sťažností a pod.) viac ako 10 ročné skúsenosti s uzatváraním dohôd, ktoré som získal ako vedúci oddelenia vymáhania pohľadávok, alebo neskôr ako profesionálny mediátor:
- vyjednávanie (negociačné techniky)
- zmierovanie (konciliačné techniky) a sprostredkovanie (mediačné techniky)
- telefonické a osobné vymáhanie pohľadávok
- komunikácia s problémovým klientom (pri reklamácii, riešení sťažností a pod.)
- zvládanie emocií v komunikácii
- zvládanie stresu
- komunikačné intervencie a problémová komunikácia
- asertívna komunikácia
- argumentácia
Zaujali Vás témy vzdelávacích aktivít pre zamestnancov komunikujúcich s klientom? Potrebujete viac informácií o možnostiach prípravy aktivít na uvedené témy podľa vašich potrieb? Nenašli ste tému týkajúcu sa konkrétneho problému?
Kontaktujte ma na tel. č. 0908 157 197, alebo využite kontaktný formulár.