Pomôžem vám postarať sa o zamestnancov. Naozaj.

18.01.2021

Čo urobiť, aby sa zamestnanci v práci cítili dobre? A ako dosiahnuť dobré vzťahy na pracovisku aj v zložitých časoch? Tieto a podobné otázky si kladiem už od začiatkov mojej kariéry. V posledných mesiacoch sa na mňa obraciate s rôznymi otázkami, ktoré sa týkajú konfliktov, diskriminácie, organizácie práce, odmeňovania, porušenia disciplíny, či štýlov vedenia. Súvisí to s dobou, ktorú žijeme a súvisiacim zhoršením medziľudských vzťahov. 

V mojom portfóliu nájdete poradenské aj vzdelávacie aktivity zamerané na riadenie organizačného správania a riešenie HR prúserov. Zdá sa ale, že situácia si žiada viac. Napríklad poskytnúť odborný, ale najmä nezaujatý a nestranný pohľad do útrob vašich firiem a prevziať zodpovednosť za obnovenie, vytvorenie a udržiavanie celistvej a efektívnej starostlivosti o tieto témy. Aj na základe vašich podnetov som preto skombinoval to najlepšie z môjho poradenstva a efektivny mentoring pre každého, kto sa u vás téme pracovných vzťahov a spokojnosti zamestnancov venuje. Vznikol program "Angažovaný zamestnávateľ", ktorého cieľom je zlepšiť zamestnaneckú skúsenosť a zvýšiť hodnotu vašej značky na pracovnom trhu. Namiesto nových finančných a nefinančných benefitov sa však v rámci programu spolu pokúsime nastaviť preventívne nástroje a vyriešiť všetky zjavné aj skryté problémy v zamestnaneckých aj kolektívnych vzťahoch. Či ide o nábor, internú komunikáciu (šírenie hoaxov a konšpirácií), alebo vaše procesy a systémy až po skončenie pracovného pomeru, podrobne sa budeme venovať celému životnému cyklu zamestnanca. Pôjdeme teda ku koreňu veci. Spoločne nazrieme do tmavých kútov a zaprášenych pivníc, do ktorých už dnes nikto nechodí. Zistíte, že netreba vymýšľať nič nové, len znovuobjaviť, opraviť a zmodernizovať to čo už vo firme dávno máte. 

Vybudujeme si vzájomnú dôveru, lebo bez nej to nejde. Dlhoročné skúsenosti s problémovými vzťahmi a komunikáciou vo mne vytvorili vysokú mieru pochopenia pre obavy a strach z nepríjemností. Preto vám pri spolupráci v programe, okrem všetkej odbornosti, všetkých vedomostí a zručností ponúkam aj maximálne empatický prístup a diskrétnosť. Preberiem zodpovednosť za vyriešenie problémov, obnovenie dôvery a zlepšenie pracovnej klímy, alebo vás budem týmito aktivitami sprevádzať ako mentor. Popritom všetkom budem zlepšovať skúsenosť vašich zamestnancov aktivitami nestranného zamestnaneckého ombudsmana. 

Som presvedčený, že vaši zamestnanci oveľa viac ako akýkoľvek benefit ocenia férový prístup, otvorenú a úprimnú komunikáciu, dôveru a dôveryhodnosť, okamžité riešenie problémov a skutočnú, nepredstieranú starostlivosť. Spokojnosť, loajalitu a angažovanosť vašich zamestnancov zvýšite oveľa viac práve tým, že sa stanete angažovaným zamestnávateľom. V zlých aj dobrých časoch. 

Neváhajte ma kontaktovať prostredníctvom - len pre túto príležitosť - vytvoreného formulára. Rád zodpoviem všetky vaše otázky a vo váš prospech využijem všetky moje, mnohými rokmi a situáciami vybrúsené, kompetencie. 

Teším sa na spoluprácu 🙂.